Individualna obravnava

"Naravno učenje se začne z gibanjem."
Prav vsi imamo šibkejša področja, ki jih lahko podpremo ali pa jim ne namenimo pozornosti in ustvarimo kompenzacije, ki nas lahko ovirajo ter povzročajo preglavice pri vsakodnevnih dejavnostih.


Na individualnih obravnavah podpremo in uravnotežimo neuravnotežena področja z uporabo mišičnih testov in različnih tehnik, pristopov, ki nam omogočijo celostno ter lahkotno delovanje. Posvetimo se vsem ravnem gibanja, saj se naravno učenje začenja po poti gibanja in premikanja telesa.


Pristop k delu

Pred prvim srečanjem se s starši pogovorimo o specifikah otroka, katera so njegova močna področja in kje se pojavljajo izzivi. Potem se na individualno srečanje pripravimo tako, da upoštevamo pridobljene informacije. 

Pri izvedbi s čuječnim in spoštljivim pristopom sledimo potrebam otroka. Pomembno je, da prvotno vzpostavimo stik in poskrbimo, da se otrok počuti sproščeno. Pri izbiri materialov smo pozorni in sledimo informacijam, ki so nam jih predhodno starši podali na individualnem razgovoru. 


Otrok preko igre in njemu ljubih dejavnosti pokaže ter uporabi močnejša področja, nato pa krepimo tudi šibkejša. Starši so na sami terapiji več kot dobrodošli in povabimo jih, da aktivno sodelujejo in tako tudi pomembno podprejo otroke pri samem procesu.


Pri izvajanju terapije se opiramo na:

  • Brain Gym metodo, 
  • elemente gestalt igralnih terapevtskih pristopov, 
  • NTC (Nikola Tesla Center) sistema, 
  • elementov gledališke pedagogike in improlige,
  • tehnik za krepitev oralne motorike, izpiha in vdiha,
  • vaj za fino in grobo motoriko,
  • vaj za grafomotoriko,
  • integracijska gibanja,
  • vaj iz sistema Gradniki gibanja,
  • elemente MNRI metode,
  • uporabe nadomestne komunikacije in znakovnega jezika.

Mnenja staršev

Galerija

Dragoceno mi je, da se tudi zelo zadržani in najmlajši sprostijo in prepustijo trenutnemu dogajanju.